פורום-בעלי-עניין-e1609849159499-aspect-ratio-x

ידע אזורי

ידע עדכני ומידע נגיש הם בסיס לניהול שיח אפקטיבי ולקבלת החלטות נכונות. לאורך כל שנות הפעילות של השותפות לקיימות אזורית ראינו חשיבות רבה בגיבוש מסד נתונים שיכול לשרת את הפרויקטים השונים, בריכוז נתונים, מידע וידע שיסייעו להתנהלות טובה של האזור, בתוך כך: ידע על מצב קיים בנושאי חקלאות, כלכלה אזורית ותחבורה, מיפוי ידע חסר והשגתו ושימור הידע התהליכי הנצבר תוך כדי פעילות.

ידע

ידע עדכני ומידע נגיש הם בסיס לניהול שיח אפקטיבי ולקבלת החלטות נכונות. לאורך כל שנות הפעילות של השותפות לקיימות אזורית ראינו חשיבות רבה בגיבוש מסד נתונים שיכול לשרת את הפרויקטים השונים, בריכוז נתונים, מידע וידע שיסייעו להתנהלות טובה של האזור, בתוך כך:

  • ידע על מצב קיים בנושאי חקלאות
  • כלכלה אזורית ותחבורה
  • מיפוי ידע חסר והשגתו
  • שימור הידע התהליכי הנצבר תוך כדי פעילות.

לשם כך נעזרנו במחקרים, בחוות דעת של מומחים ובאיסוף מידע ודוגמאות מהארץ והעולם.

הידע הונגש לתושבי האזור ולקהל המתעניינים בפלטפורמות שונות: פורומים שהתקיימו בפורומים פרונטליים,  במדיה הדיגיטלית ובניוזלטר ייעודי שהופץ אחת לחודש.

כמו כן, באתר השותפות קיים מרכז ידע המרכז את החומרים.

תגיות: קיימות

אולי יעניין אותך גם...

קיימות

אדם. קהילה. סביבה.

פעילות ענפה מתקיימת ברמת הנדיב סביב האדם וחיבורו לטבע ולסביבה.
הדבר בא לידי ביטוי, בין השאר, בגינון, בחינוך לקיימות של הדור הצעירו ואירועים המתחשבים בסביבה ותורמים לרווחה ובריאות הקהל.

למידע נוסף >>

לגלות את המקום

גן הריחות

גן זה, הצעיר בגנים (הוקם ב-1985), תוכנן במיוחד למען כבדי הראייה. הגברת דורותי דה רוטשילד חיפשה דרך לאפשר גם למי שאינם רואים ליהנות מהפריחה ויזמה הקמת גן המזמין את כל החושים להשתתף בחוויה שבגנים.

למידע נוסף >>

איפה אוכלים

לאכול כאן

להשלמת חוויית הביקור ברמת הנדיב אתם מוזמנים ליהנות במטעים, בית קפה-מסעדה המציע שילוב מיוחד של תפריט חלבי כשר, מתחם פיקניק מוצל, או קיוסק.

למידע נוסף >>