IMG_1454-e1619006033106-aspect-ratio-x

מקום לשקט

בלב פארק הטבע של רמת הנדיב, כעשר דקות הליכה מהחניה, מחכה לכם “מקום לשֶקט”: פינת יער קסומה המזמינה לשהייה רגועה. אתם מוזמנים להגיע אליה ולהתמכר לשקט שבטבע, רחוק מהסחות היומיום.

-לשקט-e1580630944905-aspect-ratio-x

המקום הוקם בעקבות מחלה של מתנדבת מרמת הנדיב, ששהייה יומיומית ביער שיפרה פלאים את בריאותה. מתברר שזה לא מקרי, ויש לכך אפילו שם: “שטיפת יער” – שהייה שקטה ביער המשפיעה על הבריאות הגופנית והנפשית. בעקבות הסיפור החלטנו להקים גם ברמת הנדיב פינת יער קטנה.

מה יש כאן? הרבה עצים וצל, כמה סלעים נוחים לישיבה, מבט אל הים, ציוץ ציפורים ובעיקר שקט. מקום משלכם לשהייה שלווה ורגועה, לכמה זמן שתרצו.

איך מגיעים ל”מקום לשקט”?
“מקום לשקט” נמצא כעשר דקות הליכה מהחניה הראשית ברמת הנדיב. ההליכה עצמה היא טיול יפהפה בשבילים הפחות־מוּכרים של הפארק.

WhatsApp Image 2021-04-20 at 13.56.25 (2)

חונים קרוב לגן השעשועים ומחפשים את מחסום הרכבים מצד שמאל. עוברים את המחסום ברגל והולכים על שביל העפר עד שרואים שער עץ קטן מצד שמאל. פותחים אותו, נכנסים, והולכים ישר עד שמגיעים ל”עץ הסולארי” – מתקן דמוי עץ עם לוחות סולאריים. כאן פונים שמאלה. ליד עץ החרוב פונים ימינה. בצומת, היכן שיש עמוד עם סימון שבילי האופניים, נמשיך ישר, עד שנבחין בשלט “מקום לשקט”.
מימיננו שדה של גידולי מזון לחיות הבר, המעובד בשיטות מסורתיות כדי לשמור על מיני הצמחים הנדירים הגדלים במקום. משמאלנו פינת היער, הקוראת לנו להיכנס אליה ולהיטמע בתוכה.

מאחלים לכם הנאה שלמה ובריאות!

לנוחיותכם, מצורף המיקום המדוייק. לחצו על הקישור לפתיחת המסלול באפליקציית המפות של גוגל ואז לחצו על כפתור “התחלה” כדי לקבל את המסלול. https://goo.gl/maps/KXxyFAFxTKPXsdgv8

אולי יעניין אותך גם...

קיימות

גינון בר קיימא ברמת הנדיב

גינון בר-קיימא מוגדר כגינון המתחשב בצורכי הדור הנוכחי בלי לפגוע בצורכי הדורות הבאים. הוא כולל תכנון גן המתחשב ברכיבים הקיימים באתר

למידע נוסף >>

לגלות את המקום

גן הריחות

גן זה, הצעיר בגנים (הוקם ב-1985), תוכנן במיוחד למען כבדי הראייה. הגברת דורותי דה רוטשילד חיפשה דרך לאפשר גם למי שאינם רואים ליהנות מהפריחה ויזמה הקמת גן המזמין את כל החושים להשתתף בחוויה שבגנים.

למידע נוסף >>

איפה אוכלים

לאכול כאן

להשלמת חוויית הביקור ברמת הנדיב אתם מוזמנים ליהנות במטעים, בית קפה-מסעדה המציע שילוב מיוחד של תפריט חלבי כשר, מתחם פיקניק מוצל, או קיוסק.

למידע נוסף >>