חיים-לנחל-תנינים-_פוסטר-דסק-טופ_0-aspect-ratio-x

חיים לנחל תנינים

חיים לנחל תנינים

קבוצת תושבים מבנימינה אשר מבקשת לקדם את שיקומו האקולוגי של אגן נחל תנינים.

במסגרת זו מתקיימים ימי פעילות להגברת המודעות, שיתוף בתי הספר בפעילות כגון הקמת פינות ישיבה לאורך הנחל, וחיזוק שיתוף הפעולה בין הקהילה, חקלאי האזור, הרשויות והגופים המקצועיים, כל זאת לטובת קידום תכנית השיקום.
היזמים שואפים “להחזיר חיים לנחל תנינים” ורואים לנגד עיניהם החייאה של נופי העבר, שיקום בתי הגידול הלחים, הגנה על ערכי טבע ייחודיים, תוך שמירה על מערכת אקולוגית בריאה ומתפקדת המשמשת מסדרון אקולוגי חשוב במרחב. יחד עם הקהילה כולה מייחלים היזמים לשוב ולטייל לאורך נחל זורם, לרחוץ במימיו וליהנות מנופיו, תוך מניעת השפעות אדם מזיקות ושמירה על איזון עדין בין חקלאות אדם וטבע.

מובילת המיזם – תמי שלייר

למיזם בפייסבוק

אולי יעניין אותך גם...

קיימות

גינון בר קיימא ברמת הנדיב

גינון בר-קיימא מוגדר כגינון המתחשב בצורכי הדור הנוכחי בלי לפגוע בצורכי הדורות הבאים. הוא כולל תכנון גן המתחשב ברכיבים הקיימים באתר

למידע נוסף >>

לגלות את המקום

גן הריחות

גן זה, הצעיר בגנים (הוקם ב-1985), תוכנן במיוחד למען כבדי הראייה. הגברת דורותי דה רוטשילד חיפשה דרך לאפשר גם למי שאינם רואים ליהנות מהפריחה ויזמה הקמת גן המזמין את כל החושים להשתתף בחוויה שבגנים.

למידע נוסף >>

איפה אוכלים

לאכול כאן

להשלמת חוויית הביקור ברמת הנדיב אתם מוזמנים ליהנות במטעים, בית קפה-מסעדה המציע שילוב מיוחד של תפריט חלבי כשר, מתחם פיקניק מוצל, או קיוסק.

למידע נוסף >>