wild_map

הסדנאות

לפניכם.ן פירוט על 10 הסדנאות הנפלאות המתוכננות להתקיים במסגרת הכנס.
כאמור, משך כל סדנה כ-3 שעות. בשלב ההרשמה יש לבחור את הסדנה בה תרצו להשתתף. לא ניתן יהיה לעבור במהלך הכנס בין הסדנאות.

מס’ סדנה שם מנחה שם סדנה פירוט על הסדנה
1 זנדי (גיא זנדמן) מוזיקת יער מניין מגיעות המנגינות? איך להפוך קריאה של ציפור למנגינה? תנוחה של עץ לריקוד? סדנה חוויתי בה נלמד כיצד להפוך את הטבע סביבנו למקור השראה מוסיקלי
2 אוריה גל הטבע כמרחב להתפתחות עצמית ארבעת האלמנטים הבסיסיים בטבע הם נקודת המוצא לחקירה והעמקת ההכרות העצמית. בסדנה נפגש בצורה חווייתית עם ארבעת האלמנטים ונכיר כיצד הם מהווים משאבים פנימיים בתוכנו.
3 רוהאן פלאות “טבעות של חוסן”: על יוזמה, עצים, וגישה שאמנית לחינוך היום על פי הגישה השאמנית עצים הם השראה להתנהלות הרמונית בכלל ולחוסן בפרט: עץ, לא משנה כמה יחתכו, ינסרו או ישרפו אותו – כל עוד הוא חי, ימשיך לקיים את התבניות הבסיסיות שלו. בסדנה שתבסס על גישות שאמניות, ומתוך השראה של עצים, נפגוש כמה דלתות אל מצב תודעתי שיודע שלא משנה מה יקרה, אנחנו נהיה בטוב – המכונה בימים אלו גם חוסן.
4 עידן אייל מסע גיבור.ה מסע הגיבור הוא מפת התנהלות לחיים. זוהי דרך הסתכלות על עצמנו ועל חיינו, שמאפשרת לנו לזהות ולחיות במלוא הכוח והחיות את התפקיד אליו נועדנו – תפקיד הגיבור של חיינו
5 הילה נקש בעיניים טובות האם אנחנו יכולים לבחור את האופן בו אנחנו רואים את העולם?
צילום מהווה כלי בסיסי להתבוננות ותשומת לב.
במהלך הסדנא נתנסה במגוון תרגילי צילום ופוטותרפיה. בעזרתם נתרגל התבוננות “בעיניים טובות” בעצמנו, באחר, ובעולם.
מה מתגלה בתמונה ובלב כאשר אנו מביטים בעיניים טובות?
כאשר מביטים בנו בעיניים טובות?
6 עמית בן-דוד אלמנט האדמה- הבסיס לחוסן נפשי בסדנה נלמד, נחווה ונחקור את מודל ארבעת האלמנטים אשר תומך ועוזר לנו להתבונן בנפש האדם. נתמקד באלמנט האדמה אשר מהווה בסיס לצמיחה והתמודדות עם מצבי טראומה שונים.
7 נופר בן אריה בובנאות בטבע – צייד הזדמנויות איך להשתמש בבובנאות ותיאטרון חפצים ללמידה, יצירה, משחק חופשי וחקר במרחבים טבעיים. רמז- גם דרדר יכל לדבר! בסדנה הזאת עוד לא היית…
8 מישה פינק מבוא לעבודה בעץ עם ילדים איך לעבוד בצורה בטוחה, בעץ טבעי עם ילדים ולהפוך זאת לתהליך חינוכי משמעותי.
9 ניר פנר ליקוט צמחי מרפא בסדנא נצא לטיול בטבע, נפגוש צמחי מרפא מקומיים ואת הדרכים המסורתיות לזהות את איכויות הטיפול שלהם.
10 נירית אסף מיינדפולנס בטבע – התבוננות על עצמי דרך הטבע בימים מסעירים אלו נרצה לעצור לרגע ולנשום עמוק יחד. נצא לסדנה בטבע המיוחד של גני רמת הנדיב. דרך התבוננות ביופיים של הגנים, נתבונן אל עצמנו בימים אלו ונבקש לחפש מה בטבע תומך בנו? נתנסה בתרגילים חווייתיים שיחברו אותנו בעזרת כל החושים אל הסביבה, אל עמיתינו ואל הלב.

אולי יעניין אותך גם...

קיימות

הקמת השותפות לקיימות אזורית

בשנת 2015 ייסדה רמת הנדיב את “השותפות לקיימות אזורית” במטרה לשלב כוחות למען שיפור איכות החיים באזור. חמש רשויות שכנות, חברו אל רמת הנדיב כדי להתמודד יחד עם אתגרי השמירה על מרקמו הייחודי של המרחב הסובב את בקעת הנדיב ואת נחל תנינים.

למידע נוסף >>

לגלות את המקום

גן האיריסים

בתוך גני הזיכרון ברמת הנדיב, בין גן הדקלים לגן הוורדים, שוכן גן מעט נסתר אך מיוחד במינו: זהו גן האיריסים, הנמצא בתהליך שדרוג לגן המדגים גינון בצמחי בר מקומיים. קהל המבקרים מוזמן לבוא וליהנות מתצוגה פורחת של צמחים המתהדרים בפרחים גדולים בצבעים מרהיבים.

למידע נוסף >>

איפה אוכלים

לאכול כאן

להשלמת חוויית הביקור ברמת הנדיב אתם מוזמנים ליהנות במטעים, בית קפה-מסעדה המציע שילוב מיוחד של תפריט חלבי כשר, מתחם פיקניק מוצל, או קיוסק.

למידע נוסף >>