IMG_9719-e1638105617723-aspect-ratio-x

קורס אוֹפְנָהּ מְהִירַע

קורס אוֹפְנָהּ מְהִירַע הינו יוזמה של פורום החדשנות של מחוז חיפה, המאגד בתוכו בעלי תפקידים והשפעה בתחום החינוך לקיימות במחוז. קורס זה, הראשון מסוגו בארץ, נערך ברמת הנדיב בחודשים יולי-נובמבר 2022, והשתתפו בו 16 אנשי חינוך סביבתי במחוז חיפה והצפון.

woman-g654383b70_1920

הנושא הנבחר לקורס, תעשיית האופנה ומשבר האקלים, הוא בעל השפעה סביבתית גבוהה ורלוונטיות לקהלי יעד שונים במערכת החינוך.

מטרות הקורס:

  • העשרה מקצועית, בנייה והפצה של תוצרים חינוכיים בנושא תעשיית האופנה ומשבר האקלים
  • עידוד יוזמה ושיתופי פעולה בין המשתתפים בקורס

הקורס בנוי מ-3 חלקים מרכזיים: למידה והעשרה, פיתוח תוצרים חינוכיים והפצה.

סה”כ היקף הקורס כ-30 שעות. בסיום הקורס תינתן למשתתפים תעודה של רמת הנדיב.

הקורס מלווה במחקר הערכה בהובלת ד”ר נירית לביא אלון מהטכניון, כחלק מפעילות אצטרובל, מרכז מחקר ופיתוח לחינוך לקיימות ברמת הנדיב.

להלן חוברת תוצרים שנבנתה במסגרת הקורס, וכוללת הצעות להכשרות לאנשי חינוך בנושא תעשיית האופנה, מודל להקמת חנות יד שנייה בבית הספר, מתווה לשבוע אופנה בבית הספר וכן הצעות ליוזמות של בני נוער במסגרת המעורבות החברתית.

אולי יעניין אותך גם...

קיימות

הקמת השותפות לקיימות אזורית

בשנת 2015 ייסדה רמת הנדיב את “השותפות לקיימות אזורית” במטרה לשלב כוחות למען שיפור איכות החיים באזור. חמש רשויות שכנות, חברו אל רמת הנדיב כדי להתמודד יחד עם אתגרי השמירה על מרקמו הייחודי של המרחב הסובב את בקעת הנדיב ואת נחל תנינים.

למידע נוסף >>

לגלות את המקום

מערת הקבר

שעריה של רמת הנדיב נפתחו לראשונה באביב 1954, ביום בו הובאו הברון אדמונד דה רוטשילד ורעייתו אדלאייד למנוחת עולמים במערת הקבר אשר בלב הגנים.

למידע נוסף >>

איפה אוכלים

לאכול כאן

להשלמת חוויית הביקור ברמת הנדיב אתם מוזמנים ליהנות במטעים, בית קפה-מסעדה המציע שילוב מיוחד של תפריט חלבי כשר, מתחם פיקניק מוצל, או קיוסק.

למידע נוסף >>