קורס עיצוב צמחייה בנוף

52033965_1161691213985957_8229174703688777728_n

הפיתוח המואץ וצמצום השטחים הפתוחים בישראל טומנים בחובם אתגרים למתכנני הנוף.
ברמת הנדיב נערך קורס מקצועי אשר הציע למידה רחבה ומעמיקה של עיצוב ותכנון צמחייה בהיבטים של קיימות, פונקציונליות ואסתטיקה, דרך מתן כלים יישומיים לצד מפגשים מעוררי השראה עם מתכננים, חוקרים, אמנים וסופרים.
בקורס השתתפו אדריכלי נוף, גננים והעוסקים בתכנון נוף ברשויות השונות.
מטרת הקורס לעזור לעוסקים בתחום, לתכנן צמחייה המותאמת למקום/הולמת מקום, רחובות ירוקים ומוצלים יותר, גגות ירוקים, ומרחבים שופעים וטבעיים המותאמים לארצנו. ????????
אנו מאמינים כי זוהי משימה ערכית ומהותית לעתיד הנוף הפתוח בישראל.

בקורס הוצגו האתגרים הלא פשוטים העומדים בפנינו בעתיד ודרכי התמודדות איתם.

פגשנו אדריכלי נוף ואגרונומים מהעולם, ביקרנו במשתלות ובגנים מיוחדים, למדנו על יחסי אהבה-שנאה בין עצים ומדרכות, על גינות פרפרים, כיצד לתכנן גנים לאנשים מיוחדים, סדנת אומנות סביבתית בגנים,  שמענו על המשמעויות של צבע ואיך להשתמש בו בתכנון ועוד.
לאור הצלחת הקורס, נפתח קורס המשך בשנת 2019. את תכני הקורסים ניתן לקרוא בקישורים הנוספים.

אולי יעניין אותך גם...

קיימות

הקמת השותפות לקיימות אזורית

בשנת 2015 ייסדה רמת הנדיב את “השותפות לקיימות אזורית” במטרה לשלב כוחות למען שיפור איכות החיים באזור. חמש רשויות שכנות, חברו אל רמת הנדיב כדי להתמודד יחד עם אתגרי השמירה על מרקמו הייחודי של המרחב הסובב את בקעת הנדיב ואת נחל תנינים.

למידע נוסף >>

לגלות את המקום

גן הריחות

גן זה, הצעיר בגנים (הוקם ב-1985), תוכנן במיוחד למען כבדי הראייה. הגברת דורותי דה רוטשילד חיפשה דרך לאפשר גם למי שאינם רואים ליהנות מהפריחה ויזמה הקמת גן המזמין את כל החושים להשתתף בחוויה שבגנים.

למידע נוסף >>

איפה אוכלים

לאכול כאן

להשלמת חוויית הביקור ברמת הנדיב אתם מוזמנים ליהנות במטעים, בית קפה-מסעדה המציע שילוב מיוחד של תפריט חלבי כשר, מתחם פיקניק מוצל, או קיוסק.

למידע נוסף >>