הקמת הקהילה החינוכית

20170210_090804

תחום החינוך ברמת הנדיב מפעיל משנת 2019 פורום של קהילה חינוכית לקידום הלמידה במרחבים טבעיים. הקהילה נפגשת בממוצע אחת לחודש במהלך שנת הלימודים, כאשר כל מפגש מתקיים במקום אחר וכולל סדנאות למתן כלים יישומיים ללמידה בטבע, וכן היכרות עם מרחבים חינוכיים שונים, בהם מקיימת למידה במרחב טבעי.

בקהילה חברים למעלה מ-150 אנשי חינוך ופעילים סביבתיים מכל הארץ, המשתפים את עמיתיהם בתכנים, הזמנות לאירועים, מערכי שיעור ועוד.

בין הסיורים השונים שקיימנו במסגרת הקהילה:

  • מפגש בגן יער קיבוץ החותרים עם הגננת איריס בצלאל ועם המודל החינוכי של “גן יער”
  • מפגש וסיור לאורך נחל תנינים עם בית הספר אמירים בנימינה, בנושא שילוב תכניות מדע אזרחי בבית הספר ואימוץ המרחב של נחל תנינים
  • מפגש וסדנת טבע-תרפיה בבית הספר החיטה בזיכרון יעקב
  • מפגש וסדנה של ארגון שומרי הגן

במסגרת פעילות הקהילה אנו מקיימים את סדנאות קהילת החוץ עם עץ הרעיונות ואת הכנס השנתי הגדול בישראל ללמידה חוץ כיתתית, בחוץ לומדים אחרת.

אולי יעניין אותך גם...

קיימות

גינון בר קיימא ברמת הנדיב

גינון בר-קיימא מוגדר כגינון המתחשב בצורכי הדור הנוכחי בלי לפגוע בצורכי הדורות הבאים. הוא כולל תכנון גן המתחשב ברכיבים הקיימים באתר

למידע נוסף >>

לגלות את המקום

גן המפלים

בחלק המערבי של גני הזיכרון, סמוך למערת הקבר של הברון רוטשילד ורעייתו, נמצא גן המפלים. המבנה של הגן ומיקומו מעניקים לו אווירה קסומה ומיוחדת במינה.

למידע נוסף >>

איפה אוכלים

לאכול כאן

להשלמת חוויית הביקור ברמת הנדיב אתם מוזמנים ליהנות במטעים, בית קפה-מסעדה המציע שילוב מיוחד של תפריט חלבי כשר, מתחם פיקניק מוצל, או קיוסק.

למידע נוסף >>