IMG_5773-e1655036938834-aspect-ratio-x

“תופסים מהטבע” – תערוכה בכניסה לגנים

את גני הזכרון של רמת הנדיב מקיפים 4,700 דונם של פארק טבע מפעים ביופיו: אתרים ארכיאולוגים, חיות בר, שבילים וצמחיה עשירה ומגוונת. המגוון הביולוגי, המורשת המופלאה, המומחיות בניהול המרחב הפתוח- הופכים את רמת הנדיב למקום ייחודי. כאן אנחנו רואים צמחים נדירים, כאן מאוששים חיות בר בסכנת הכחדה, כאן חווים מטיילים את הטבע והמורשת מקרוב, כאן מרגישים את הרוח ונוגעים ברגבי האדמה, כאן לומדים על הממשק בין האדם ובין הטבע וכאן נעשים עשרות מחקרים אשר נועדו לשמור על הטבע של כולנו.

“תופסים מהטבע” היא הדרך שלנו לתפוס בעדשת המצלמה את הקסם שמתרחש כאן בכל רגע ולהפיץ אותו הלאה.

בעיניהם המיוחדות והרגישות בחרו כ-80 צלמים רגעים בהם הם תפסו מהטבע, 20 מתוכם נבחרו ע”י צוות השיפוט ומוצגות בתערוכה המוצגת כעת ברחבת הדשא בכניסה לגנים.

מוזמנים!

תמונות נוספות מהתחרות תוכלו לראות גם באינסטגרם תחת #תופסיםמהטבע.

מוזמנים לעקוב אחרינו באינסטגרם שם תוכלו להכיר את רמת הנדיב מקרוב.

מעוניינים לשמוע על תחרויות צילום נוספות? הירשמו כאן ואנו נעדכן אתכם.

digital

אהבתם? הצטרפו בחינם לרשימת התפוצה וקבלו מדי חודש כתבות ועדכונים על פעילויות לכל המשפחה – להרשמה

אולי יעניין אותך גם...

קיימות

גינון בר קיימא ברמת הנדיב

גינון בר-קיימא מוגדר כגינון המתחשב בצורכי הדור הנוכחי בלי לפגוע בצורכי הדורות הבאים. הוא כולל תכנון גן המתחשב ברכיבים הקיימים באתר

למידע נוסף >>

לגלות את המקום

אמפיתיאטרון

בלב הגנים נמצא מתחם בצורת אמפיתיאטרון. במרכזו במה וסביבה מדרגות דשא לישיבת הקהל. האזור תוכנן במקור כגן פרחים עונתיים מוקף ספסלי ישיבה, אך הוסב לאמפיתאטרון עוד בטרם פתיחת הגנים, והיום משמש

למידע נוסף >>

איפה אוכלים

לאכול כאן

להשלמת חוויית הביקור ברמת הנדיב אתם מוזמנים ליהנות במטעים, בית קפה-מסעדה המציע שילוב מיוחד של תפריט חלבי כשר, מתחם פיקניק מוצל, או קיוסק.

למידע נוסף >>