IMG_7595-e1627214670792-aspect-ratio-x

כנס "בחוץ לומדים אחרת"

כנס “בחוץ לומדים אחרת” השני לקידום הלמידה במרחבים טבעיים, התקיים ברמת הנדיב בתאריך 14/7/21.

IMG_7632-e1627214887150-aspect-ratio-x

בימי הקורונה למדנו כולנו עד כמה הטבע הקרוב לבית חיוני וחשוב לנו, אך דווקא בימי השגרה אנחנו ממעטים להוקיר את הטבע ולהשתמש בו, על אף שהמרחב בחוץ זמין לכולם – לכל מוסד חינוכי יש חצר או גינה, בכל יישוב יש שטח שאינו בנוי. כל שדה בור, גינה ציבורית ופארק יכולים לשמש זירה ללמידה חווייתית, התנסותית, התומכת בתחומי הדעת הנלמדים בכיתה, וכמרחב לפיתוח מיומנויות, כישורים חברתיים ואישיים וחיזוק הביטחון העצמי.

על מנת לעודד אנשי חינוך לצאת החוצה, אל המרחב הטבעי, עם תלמידים וילדים, באופן פורמלי ובלתי פורמלי, אנו מקיימי ם מדי שנה השתלמויות מורים בנושא, מלווים תהליכים בבתי ספר ובגנים, מנגישים סדנאות עומק לאנשי חינוך ומפעילים קהילות חינוכיות לקידום הלמידה בחוץ, במפגשים פיזיים, סדנאות זום, כתיבת מערכים משותפת ועוד.

כנס “בחוץ לומדים אחרת”, המתקיים זו השנה השנייה, מהווה את נקודת השיא של הפעילות הקהילתית לקידום הלמידה בחוץ לאורך השנה. מטרות הכנס הם לחגוג את הלמידה החוץ כיתתית, להעשיר ולחשוף כלים ותכנים חדשים ללמידה בחוץ ולחזק את תחושת הקהילה סביב הנושא.
בחוברת זו תמצאו סיכומים קצרים של כלל הסדנאות שהועברו במסגרת הכנס “בחוץ לומדים אחרת” ( 2 (, וכן המלצות שונות לקריאה ולהרחבת היריעה בנושאים שונים ומגוונים.

קריאה מהנה ומעשירה !

לחוברת כנס

אולי יעניין אותך גם...

קיימות

הקמת השותפות לקיימות אזורית

בשנת 2015 ייסדה רמת הנדיב את “השותפות לקיימות אזורית” במטרה לשלב כוחות למען שיפור איכות החיים באזור. חמש רשויות שכנות, חברו אל רמת הנדיב כדי להתמודד יחד עם אתגרי השמירה על מרקמו הייחודי של המרחב הסובב את בקעת הנדיב ואת נחל תנינים.

למידע נוסף >>

לגלות את המקום

מערת הקבר

שעריה של רמת הנדיב נפתחו לראשונה באביב 1954, ביום בו הובאו הברון אדמונד דה רוטשילד ורעייתו אדלאייד למנוחת עולמים במערת הקבר אשר בלב הגנים.

למידע נוסף >>

איפה אוכלים

לאכול כאן

להשלמת חוויית הביקור ברמת הנדיב אתם מוזמנים ליהנות במטעים, בית קפה-מסעדה המציע שילוב מיוחד של תפריט חלבי כשר, מתחם פיקניק מוצל, או קיוסק.

למידע נוסף >>