biological-pesticide-e1592134264785-aspect-ratio-x

הדברת מכרסמים וחרקים

אנו משתדלים לצמצם את ההדברה באמצעות פעולות מניעה ותכנון; להמעיט בפעולות הדברה באמצעות כימיקלים ולקדם הדברה בעזרת חומרים אורגניים ידידותיים לסביבה.

biological pesticide2

חולדות – החולדות גורמות נזק גדול לכבלים ולחוטי חשמל במרכז המבקרים ובמשרדים. כדי להרחיקן אנו משתמשים במערכת אולטרסונית אלקטרונית המשמיעה צפצופים באמצעות תדרי רדיו. כאשר החולדה שומעת את הצפצוף היא בורחת ומתרחקת. כמו כן, מיקמנו בקרבת מרכז המבקרים והמשרדים תיבות קינון לתנשמות כדי שיקננו בהן ויצודו בלילה את החולדות המשוטטות מחוץ למבנים. נוסף על כך, אנו אוטמים מבנים ומרחיקים מהם מוקדי אשפה.

זבובים, יתושים ושאר חרקים מעופפים — נגד זבובים אנו משתדלים לרסס בתדירות נמוכה של אחת לשבוע, בחודשי הקיץ והסתיו בלבד. אנו משתמשים בפיתיון מאכל עם מי סוכר, המרוסס בנקודות מסוימות ומושך את הזבובים. בדיר העיזים, שבו יש כמויות גדולות של זבובים, אנו משתמשים גם בהדברה ביולוגית באמצעות צרעות טפיליות כדי למתן את העלייה במספר הזבובים. נגד יתושים אנו ממעטים לרסס ולמעשה מרססים באופן ממוקד, בעיקר לפני אירועים בשיטה של ערפול חם. נגד תיקנים אנו מרססים פעם בשנה בתעלות ובבריכות הביוב.

בכניסה למסעדה התקַנו מסכי אוויר כדי למנוע חדירה של חרקים מעופפים שונים. נגד חרקים מעופפים שבכל זאת הצליחו להיכנס למסעדה, התקַנו קולטי אולטרה-סגול שאליהם הם נמשכים ונדבקים.

אולי יעניין אותך גם...

קיימות

אדם. קהילה. סביבה.

פעילות ענפה מתקיימת ברמת הנדיב סביב האדם וחיבורו לטבע ולסביבה.
הדבר בא לידי ביטוי, בין השאר, בגינון, בחינוך לקיימות של הדור הצעירו ואירועים המתחשבים בסביבה ותורמים לרווחה ובריאות הקהל.

למידע נוסף >>

לגלות את המקום

גן הוורדים

אם תצעדו בשביל הפונה לחלקו הצפון מזרחי של הגן, הצופה לכיוון זכרון יעקב, יקדם את פניכם גן וורדים פורח שופע ניחוחות וצבעים.
גן זה מעוצב בסגנון צרפתי: זנים שונים של וורדים, שתולים בצורה סימטרית,

למידע נוסף >>

איפה אוכלים

לאכול כאן

להשלמת חוויית הביקור ברמת הנדיב אתם מוזמנים ליהנות במטעים, בית קפה-מסעדה המציע שילוב מיוחד של תפריט חלבי כשר, מתחם פיקניק מוצל, או קיוסק.

למידע נוסף >>