48A4876-aspect-ratio-x
IMG_4934-aspect-ratio-x

לגלות את המקום

רמת הנדיב, גנים ופארק טבע, פותחת בפניכם עולם שלם של חוויות והנאות בטבע ומזמינה אתכם לגלות את המקום.
תוכלו לטייל או לרכוב על אופניים בשבילים המסומנים, לצאת למסע בזמן בסרטון המוקרן במקום ולשתף את הילדים בביקור מהנה עם חוברות הפעילות שלנו. מוזמנים גם לגלות כַּנֵי ציור הפזורים בגנים ולצייר, להריח ריחות משכרים בגן הריחות ובגן הוורדים, לבקר בגן “טביעת הרגל” ועוד. מגוון האפשרויות רב ותוכלו לבלות כאן שעות רבות.
מדור זה פורס בפניכם המלצות והצעות לפעילות של מטיילים עצמאיים או של קבוצות, ופותח חלון מקומי למגוון הפעילויות הנעשות בהשתתפות תושבי האזור ולמענם; מפגשים, אירועים ופעילויות ייחודיות של התושבים ובעבורם, יוזמות ברוכות של הקהילה, מיזמים מקומיים ואפשרויות ההתנדבות ברמת הנדיב.
היכנסו, גַלו ותיהנו!

* מבקרים יקרים, אין להיכנס לגני הזיכרון עם בעלי חיים. כמו כן, לא תתאפשר כניסה לגני הזיכרון עם כל סוגי הבימבות, אופניים, גלגיליות ומשחקי כדור.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

תכננו את הביקור שלכם

בואו לגלות את סודות המקום: היכן אפשר לטייל? אילו פעילויות יש לילדים? איפה אוכלים?
כאן תמצאו את כל המידע לפני שתגיעו לביקור, כדי שלא תפספסו את הפעילויות שמעניינות אתכם ומתאימות לכם. בילוי נעים!

loby1190_440_0-1-aspect-ratio-3x2

סיורים לקבוצות מאורגנות

באמצע הדרך בין חיפה לתל אביב, הרחק מההמון וההמולה, תוכלו למצוא פינה של שקט ולבלות יום חווייתי ושונה. בין אם באתם ליום כיף וגיבוש , טיול עם הילדים, משפחות ותלמידים. לצד מרחבי דשא, רחש זרימת מים ואווירה קסומה,

-1-aspect-ratio-3x2

שכנים בסביבה

העשייה בתחום הקהילה ברמת הנדיב מתמקדת בחיבור קהילות המרחב לערכי הקיימות, תוך שיפור איכות החיים וחיזוק הזיקה לטבע בכלל ולרמת הנדיב בפרט. השאיפה היא לייצר מגוון רחב של אפשרויות שמזמינות את הקהילה