IMG_9719-e1638105617723-aspect-ratio-x

הטמעת "כלכלה מעגלית" במערכת החינוך

יוזמה חדשה בשנת הלימודים תשפ”ג, בשיתוף מגמת עיצוב במשרד החינוך, הרשת הירוקה ורמת הנדיב, אשר מטרתה לקדם הטמעה של קיימות ועקרונות עיצוב המבוססים על גישת הכלכלה המעגלית

6430232

התכנית הינה יוזמה חדשה אשר תפעל לראשונה בשנת הלימודים תשפ”ג, פרי חשיבה וביצוע משותף של מגמת עיצוב במשרד החינוך, הרשת הירוקה ורמת הנדיב, אשר מטרתה לקדם הטמעה של קיימות ועקרונות עיצוב המבוססים על גישת הכלכלה המעגלית.

במסגרת התכנית תלמידי כיתה יא’ במגמת עיצוב ברחבי הארץ יוכלו לקיים “מיני-פרויקט” לאורך סמסטר אחד בשנת הלימודים, בנושא “התנועה בעיר”, במהלכו ילמדו התלמידים על עיצוב סביבתי ועל עקרונות הכלכלה המעגלית, ובהמשך יתבקשו התלמידים לתכנן מוצר או רעיון על בסיס עקרונות אלו.

המורים במסגרת התכנית יעברו השתלמות מורים בהיקף 30 שעות, אשר תאפשר להם לקבל ידע וכלים על מנת לתת ליווי מקצועי ואיכותי לתלמידים במהלך ה”מיני-פרויקט”.

תכנית זו מלווה במחקר הערכה, כחלק מפעילות אצטרובל, מרכז מחקר ופיתוח לחינוך לקיימות ברמת הנדיב.

אולי יעניין אותך גם...

קיימות

גינון בר קיימא ברמת הנדיב

גינון בר-קיימא מוגדר כגינון המתחשב בצורכי הדור הנוכחי בלי לפגוע בצורכי הדורות הבאים. הוא כולל תכנון גן המתחשב ברכיבים הקיימים באתר

למידע נוסף >>

לגלות את המקום

מערת הקבר

שעריה של רמת הנדיב נפתחו לראשונה באביב 1954, ביום בו הובאו הברון אדמונד דה רוטשילד ורעייתו אדלאייד למנוחת עולמים במערת הקבר אשר בלב הגנים.

למידע נוסף >>

איפה אוכלים

לאכול כאן

להשלמת חוויית הביקור ברמת הנדיב אתם מוזמנים ליהנות במטעים, בית קפה-מסעדה המציע שילוב מיוחד של תפריט חלבי כשר, מתחם פיקניק מוצל, או קיוסק.

למידע נוסף >>