163017287_3658794837570337_5965948178929131252_n-aspect-ratio-x

פסטיבל תניניעדה

פסטיבל תניניעדה הוא פסטיבל נחלים אזורי שמתקיים מידי שנה בראשית האביב, לאורך נחל תנינים ויובליו.
למטרת חיבור ותחושת שייכות בקרב תושבי האזור לנחלים ולטבע.
המיוחד בו – שהוא אירוע קהילתי, שכולו עשייה התנדבותית של הקהילה למען הקהילה ולמען הנחלים והטבע.

ali3

פסטיבל תניניעדה הוא פסטיבל נחלים אזורי שמתקיים מדי שנה בראשית האביב באגן נחל תנינים ועדה, לאורך הנחלים ויובליהם במטרה לחבר את תושבי האזור לנחלים סביבם ולטבע ולהגביר את המודעות לקיומם ומצבם.
המיוחד בפסטיבל הוא היותו אירוע קהילתי, שכולו עשייה התנדבותית של הקהילה למען הקהילה ולמען הנחלים והטבע.

השנה יתקיים פסטיבלת תניניעדה 2024 ה-6 ביום שבת 6.4.2024 ובמהלכו יתקיימו כ-40 פעילויות לאורך נחל תנינים ונחל עדה באלונה, בנימינה-גבעת עדה, חוף הכרמל ועד השפך בים בג’סר-א-זרקא. הפסטיבל הוא יוזמה של רמת הנדיב וקבוצת ‘חיים לנחל תנינים’ ושותפים לו השנה פעילי ‘חיי נחל עדה’. הוא מתקיים בתמיכת רשות ניקוז ונחלים כרמל, החברה להגנת הטבע, אשכול רשויות מישור החוף, איגוד ערים לאיכות הסביבה שרון-כרמל והרשויות המקומיות בנימינה-גבעת עדה ואלונה.

כפסטיבל קהילתי הפעילות (למבוגרים ולכל המשפחה) מוצעת ומועברת על ידי תושבי האזור ומתנדבים נוספים, שמזמינים להצטרף לסדנה (תנועה, מודעות ועוד), סיורים וטיולים (ליקוט, בעלי חיים ועוד), הליכה וריצה לצד הנחל, הצגה והופעה ועוד פעילויות לכל במוקדים שונים לאורך הנחלים.

ההשתתפות חופשית. בחלק מהאירועים חובה להירשם מראש ומספר המשתתפים מוגבל.

לינק לאתר הפסטיבל: https://bit.ly/taniniyada2024
לאירוע בפייסבוק:  https://bit.ly/taniniyada-festival24

נתראה בנחל!

אולי יעניין אותך גם...

קיימות

אדם. קהילה. סביבה.

פעילות ענפה מתקיימת ברמת הנדיב סביב האדם וחיבורו לטבע ולסביבה.
הדבר בא לידי ביטוי, בין השאר, בגינון, בחינוך לקיימות של הדור הצעירו ואירועים המתחשבים בסביבה ותורמים לרווחה ובריאות הקהל.

למידע נוסף >>

לגלות את המקום

טיול בגנים

גני הזיכרון המרהיבים והמטופחים משתרעים על פני 70 דונם. במרכזם נמצאת מערת הקבר של הברון רוטשילד ושל אשתו עדה (אדלאייד), וסביבה שתולים גן הוורדים, גן האיריסים, גן הדקלים, גן הריחות וגן המפלים. לכל אחד מהגנים הללו יופי ייחודי המזמין את המבקר לחוויה של שלווה ופליאה.

למידע נוסף >>

איפה אוכלים

לאכול כאן

להשלמת חוויית הביקור ברמת הנדיב אתם מוזמנים ליהנות במטעים, בית קפה-מסעדה המציע שילוב מיוחד של תפריט חלבי כשר, מתחם פיקניק מוצל, או קיוסק.

למידע נוסף >>