20160323_095746-aspect-ratio-x

פורטל המפות והאפליקציות של רמת הנדיב

באתר זה תוכלו למצוא מידע גיאוגרפי מגוון: מפות, שכבות מידע, אמצעי תצוגה ידידותיים למשתמש וכלי תשאול וניתוח של בסיסי נתונים גיאוגרפיים מסוגים שונים.

17

כחלק מתפיסת העולם הארגונית שלנו, הבאה לידי ביטוי גם בחזון של רמת הנדיב, אנו מאמינים שמידע זמין ונגיש לכל הוא משאב חשוב ומחויבים לשיתוף מלא של כלל המידע שנאסף ברמת הנדיב במסגרת המחקר והפעילות השוטפת.

אתר זה פתוח לשימוש עבורכם – חוקרים, מתכננים, מורים, סטודנטים והקהל הרחב.

היות ובסיס הידע שלנו פתוח לקהילת החוקרים ברחבי העולם, חלק ניכר מתכני האתר הינם בשפה האנגלית. מילות חיפוש ניתן להכניס גם בעברית.

תוכלו למצוא בו תכנים מגוונים, וביניהם ממצאי מחקרים וסקרים אקולוגיים שנערכו בפארק הטבע של רמת הנדיב, נתונים על קרקעות, מסלע וטופוגרפיה, מפות היסטוריות ומידע על האתרים הארכיאולוגיים.

אופן השימוש בפורטל

בגלריה (הממוקמת בראש העמוד, מצד שמאל) תוכלו לצפות במגוון התכנים ולחפש את המידע המעניין אתכם. נושאים ספציפיים ניתן לחפש גם דרך תיבת החיפוש, הממוקמת בצדו הימני העליון של המסך (לחיצה על הזכוכית המגדלת).

את כל השכבות ניתן להוריד למחשב או לצפות בהן באמצעות צפיין המפות של  ArcGIS online, כמו גם בתוכנות הדסקטופ Arcmap ו – .ArcGIS Pro

אם זהו ביקורך הראשון באתר, אנו ממליצים ללמוד כיצד להשתמש ביכולות של  ArcGIS Online בקישור הבא

לשימושכם והנאתכם וכמובן – מוזמנים לשתף

צוות האתר

רמת הנדיב

אולי יעניין אותך גם...

קיימות

גינון בר קיימא ברמת הנדיב

גינון בר-קיימא מוגדר כגינון המתחשב בצורכי הדור הנוכחי בלי לפגוע בצורכי הדורות הבאים. הוא כולל תכנון גן המתחשב ברכיבים הקיימים באתר

למידע נוסף >>

לגלות את המקום

שביל ישראל

חלק מקטע מספר 15 בשביל ישראל, מהר חורשן לג’סר א-זרקא, עובר בשטח רמת הנדיב. השביל נכנס לתחומי רמת הנדיב ליד בית הספר אורט השומרון, עולה דרך בריכה, למעיין עין צור ובית מרחץ מהתקופה הרומית.

למידע נוסף >>

איפה אוכלים

לאכול כאן

להשלמת חוויית הביקור ברמת הנדיב אתם מוזמנים ליהנות במטעים, בית קפה-מסעדה המציע שילוב מיוחד של תפריט חלבי כשר, מתחם פיקניק מוצל, או קיוסק.

למידע נוסף >>